A Venum egy francia ruházati márka, amelyet 2007-ben alapítottak Párizsban két vállalkozó által, akik néhány évvel korábban létrehozták Franciaország első online áruházát, amely a harcművészetekre és a küzdősportokra specializálódott.
Abban az időben a brazil termékek importálása bonyolult volt, és a brazil márkák nem mutattak sok innovációt. Ezért úgy döntöttek, hogy saját márkát hoznak létre, sok terméküket Brazíliában gyártva, és olyan kiemelkedő harcosokat szponzorálva, mint Jerome Lebanner (K-1, Hero’s), Marcus Aurelio és Denis Kang (Brazilian Top Team), Alexandre "Pequeno" Nogueira (Shooto és Cage Rage bajnok), Cyrille Diabate (Franciaország) és a híres brazil csapat, a Chute Boxe.
A márka kezdetben elsősorban MMA shortokra és kiváló minőségű hétköznapi pólókra és pulóverekre összpontosított.
Ezek a dizájninnovációk, a szponzorált sportolók csapata és a kiváló termékminőség gyorsan felkeltették az európai vásárlók figyelmét, és a márka az MMA és a BJJ piacának egyik leggyorsabb növekedését tapasztalta.
Ekkor kezdte el a márka szponzorálni a UFC harcosok nagy csoportját, köztük Wanderlei Silvát, Jose Aldót, Lyoto Machidát, Mauricio Shogun Ruát és Carlos Conditot.
Néhány év alatt a Venum már a világ vezető márkájaként volt elismert, és az évek során egyre inkább megerősítette pozícióját, különösen az MMA területén.
Bizonyíték erre, hogy 2021 áprilisától a Venum az UFC, a világ legnagyobb MMA szervezetének hivatalos ruházati szállítója, valamint az ázsiai piac vezetője, a ONE Championship.
A márka gyorsan növekszik a bokszban is, olyan sportolók szponzorálásával, mint Vasyl Lomachenko, valamint a kickboxban és a Muay Thai-ban, ahol Petrosyant és az Enfusion szervezetet támogatja.
A Venum termékek kiváló minőségűek és innovatívak az MMA és a BJJ ruházati piacon, jól kidolgozott és eredeti grafikákkal.
A márka széles termékkínálatot gyárt, beleértve az edzőfelszereléseket és a hétköznapi ruházatot: bokszkesztyűk, MMA shortok, BJJ kimonók, pólók, pulóverek, melegítőruhák és még sok más.