Bár a Kingz Kimonos márka 2011-ben indult, a mögötte álló személy, Bruno Munduruca már az 2000-es év előtt is aktívan részt vett a Brazilian Jiu-Jitsu (BJJ) ruházati iparágában.
Abban az időben igazi úttörőnek számított, amikor Brazíliában elindította az MMA Gear nevű vállalkozást, amely az első online áruház volt, amely BJJ-kimonókat és MMA-felszereléseket értékesített Brazílián kívül.
Valójában a RoninWear alapítója is ügyfél volt ezekben a kezdeti években, és a forgalmazási nehézségek – különösen az MMA Gear utolsó éveiben – vezettek ahhoz az ötlethez, hogy érdemes lenne létrehozni egy üzletet, amely ezeket a termékeket közvetlenül Spanyolországból egész Európába szállítja, így elkerülve az importproblémákat és a más kontinensekről történő szállítási nehézségeket.
MMA Gear végleg bezárt 2005-ben, és néhány év különböző munkák után Bruno úgy döntött, hogy kihasználja tapasztalatát és kapcsolatait az iparágban, hogy elindítsa a BJJ márkát, a Kingz Kimonos-t.
Ez a döntés segítette a márkát, hogy gyorsan nemzetközi elismerést szerezzen, és olyan világhírű BJJ-harcosokat szponzoráljon, mint Andre Galvao, Leandro Lo, Mackenzie Dern és Mica Galvao. Ma a Kingz Kimonos az egyik vezető márka a BJJ világpiacán.
A márka nemcsak a férfi kimonók széles választékát kínálja, hanem a női piacon is sikeresen megerősítette pozícióját, és kínálja a Kingz Kimonos női modelleket is.
A dizájnjaik általában elegánsak, és széles választékot nyújtanak a Brazilian Jiu-Jitsu kimonók között, különböző árkategóriákban és különböző súlyokkal.
Népszerű modelljeik közé tartozik a Kingz Ultralight Kimono és a Kingz One.
A közelmúltban a márka egy casual ruházati kollekció bevezetésére is összpontosított, amely egyértelműen a Jiu-Jitsu ihlette.